Din anii 1880 și până în prezent, reduceri de ocazie a fost considerat un obicei american. O convenție de familie, o temă de discuție politică și un obicei brutal, toate înfășurate într-un singur cumpărător gratuit pentru toți.

Din anii 1880 și până în prezent, Black Friday de ocazie a fost considerat un obicei american, o convenție de familie, un punct de luptă politic și un obicei brutal, toate înfășurate într-o frenezie a cumpărătorilor. De la cei inebuniti de reducerile de fashion, la cei care se calca in picioare pentru un telefon, mii de americani si europeni celebreaza acest nou obicei in toata lumea.

Black Friday și Luni Cibernetice aduc lucruri distincte pentru diverse persoane: pentru câțiva este energie pentru chilipiruri și o zi de cumpărături; pentru alții este indignare față de consumism și de magazine. Până la urmă, sunt încă zilele de cumpărături cele mai mediatizate din America, care garantează cumpărătorilor chilipiruri o dată în viață și marchează începutul informal al momentului în care este demn social să cheltuiești bani în sufletul Sfântului Zgâriet, iar profilul lor este ridicat. repede.

Un obicei Americaa devenit raspandit pe tot globul.

Pentru o lungă perioadă de timp, a fost o convenție pentru comercianții cu amănuntul de exemplu magazinele de pantofi, să se deschidă devreme în Black Friday. Promovând chilipiruri de tip „doorbuster” pentru a atrage clienții să se alinieze la împărțirea primei lumini. In timp ce se prelucrează încă masa de Ziua Recunoștinței La sfârșitul anilor 2000, într-un efort de a se depăși unul pe celălalt și de a atrage susținători însetați de afacere. Magazinele au început să se deschidă încă de la 4:00 dimineața, luată după decizia discutabilă a numeroșilor comercianți cu amănuntul de a-și începe evenimentele de cumpărături de Black Friday la miezul nopții. Magazinele de moda sunt invadate asa ca trebuie sa se pregateasca cu luni intregi inainte, miliarde de dolari sunt investiti in reclama si organizarea acestor evenimente.

După deschiderea Wal-Mart la 20:00 în ziua efectivă de Ziua Recunoștinței din 2012, comercianții cu amănuntul și-au deschis din ce în ce mai mult intrările încă de la ora 17:00. Incitându-i pe câțiva să se gândească când se va termina așa-numitul „Christmas Crawl”.

În acest fel a început focul înapoi. În octombrie 2017, în plină dezvoltare a dezamăgirii față de expozițiile media din Black Friday, Cyber ​​Monday și „comercializarea excesivă” a sezonului de ocazie în comun, ne-am gândit la șansa ca oricui să-i pese în continuare aproape Black Friday, în special întrucât o mare parte a afacerilor și a ofertelor de neratat se extind în prezent până în noiembrie și decembrie și au devenit mai vizibile online. Într-adevăr, încă nu putem oferi asistență, dar ne gândim la ce oferte vor fi promovate după Ziua Recunoștinței, ceea ce ne-a făcut să luăm în considerare – cum a început această nebunie?

black friday rieker
black friday rieker
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *